dinsdag 19 mei 2015

Liedjes van de klas (deel 2)

Thema: Knoddel is jarig!

Lang zal hij leven, lang zal hij leven, 
lang zal hij leven in de gloria,
in de gloria, in de gloria!!
Hip, hip, hip, HOERAA!!!


Thema: Het grote bosorkest / muziek.

Ik ben een muzikantje en ik kom uit Zwitserland
en ik kan spelen.
Wat kan jij spelen?
Mando, mando, mandoline, 
mandoline, mandoline. (2x)

Ik ben een muzikantje en ik kom uit Zwitserland
en ik kan spelen.
Wat kan jij spelen?
Contra, contra, contrabas,
Contrabas, contrabas. (2x)


Parapluutje, parasolletje.

Parapluutje, parasolletje.
Eéntje voor de regen
en ééntje voor de zon.
PARDON!


Thema: Lente.

Dimmele, dimmele dont.
Een zaadje in de grond.
Dimmele, dimmele duit.
Daar komt een plantje uit,
dimmele duit.




Thema: Ballen en ballonnen.

We stegen met een zucht, tot boven in de lucht.
We zaten zo gezellig in ons huisje.
We konden alles zien!
We hadden pret voor tien!
Leve de zeppelin!



Ik ben de rups Pardie Pardaf.

Ik ben de rups Pardie Pardaf,
veeg je pootjes af, 
veeg je pootjes af.

Ik ben de rups Pardie Pardaf,
en ik val van 't stokje af!

De rups is dood, de rups is dood.
Wie zal haar weer doen leven.

Dat kan alleen de tovenaar, 
Pakoulie, Pakoulorum zeven!!

Sim Salabim, Salaboum, Salaboum Patat!!

Ik ben de rups Pardie Pardaf,
veeg je pootjes af, 
veeg je pootjes af.

Ik ben de rups Pardie Pardaf,
en ik val van 't stokje af!


Thema: Pasen.

Eitjes van een kipje...
TOK!
Eitjes van een kikker...
KWAAK!
Maar de lekkerste eitjes zijn van chocolalalaa.

Eitjes van een visje...
BLUB!
Eitjes van een vlinder...
FLOEP!
Maar de lekkerste eitjes zijn van chocolalalaaa.

















Geen opmerkingen:

Een reactie posten